Per tal de simplificar el disseny, cada columna estarà formada només per dos trams, l'inferior amb rotacions petites (entre 1,3 i 2,1 graus per pis) i el superior, amb rotacions més grans (de 5 a 8 graus per pis).
Cada tram estarà format per un objecte "cube" de 3x3x0,5 m, un objecte auxiliar "empty", que ens servirà per definir la rotació relativa entre cada pis i un modificador "array", que utilitzarà l'objecte "empty" en la seva opció de "object offset".
Axí doncs per al tram inferior de la columna (pisos 1 a 12), tenim un paralel·lepípede que rota sobre si mateix 1,3636º i es desplaça 0,5 m en la direcció Z cada vegada (fins al pis 12)
I per al tram superior de la columna (pisos 13 a 81), tenim un paralel·lepípede que rota sobre si mateix 5º i es desplaça 0,5 m en la direcció Z cada vegada (fins al pis 81)
Ja tenim la columna més alta modelada. Ara duplicarem la geometria i la modificarem amb les dades de la següent, que té 70 pisos.
Continuem amb la tercera columna, de 60 pisos, també duplicant i modificant una de les columnes anteriors.
I finalment la columna més baixa, de 50 pisos.
En la propera entrada posarem textures a les columnes i les mostrarem totes plegades.
Veig que has treballat molt :). No entenc res del què expliques però m'agrada com estant quedant!! :). Petonets
ResponEliminaGràcies ! :)
Elimina