dimecres, 12 d’octubre del 2016

Guerra Britanico-Zulu (3) Noia Zulu

En aquesta tercera entrada sobre els personatges que aparèixen a la pel·licula Zulu, modelaré amb Blender una noia Zulu.

Aquesta vegada no modificaré una malla anterior, sinó que començaré des de zero, amb la intenció de perfeccionar la topologia donar més detall al model.

He buscat imatges de referència de persones. M'ha estat molt útil la recerca amb la paraula "rinoplàstia" i les seves traduccions a diferents idiomes, ja que la recerca a internet retorna moltes imatges de cara i perfil de persones.

He començat amb una octàgon entorn de l'ull, amb un modificador de simetria aplicat, l'he deformat per adaptar-lo a la geometria de les vores de l'ull.


He anat afegint corones concèntriques cada cop més grans a l'octògon, fins que les he fusionat per a formar la part del nas que hi ha entre els ulls. El motiu de fer formes concèntriques és imitar els músculs reals que hi ha entorn dels ulls, cosa que facilitarà una posterior animació de les expressions de la cara. Li he aplicat ja un modificador Subdivision Surface


De mica en mica he anat afegint més i més corones concèntriques entorn dels ulls, i he començat a modelar la boca, també amb octàgons concèntrics.


He anat fent crèixer la zona entorn de la boca i dels ulls fins que les dues zones han entrat en coalesència.


I després he estès la  malla cap a la part de darrera del cap, fins a completar-ne tota la circumferència.


He modelat uns ulls bàsics i he aplicat uns materials també bàsics, per a obtenir el primer renderitzat del cap.


A continuació li he aplicat un sistema de partícules per a formar el cabell. El sistema s'aplica sobre un grup de vèrtexs, prèviament definit, que inclou tota la zona on creix el cabell. Aquesta és la primera vista (abans de pentinar).


I després de pentinar els cabells,de manera que intenta imitar els pentinats que apareixen a la pel·lícula, he obtingut el següent resultat:


He afegit un segon sistema de partícules, amb un material de color clar, per a imitar les decoracions amb pel de cua de vaca:


Ara ha arribat el moment de modelar el cos. A partir d'un cercle he anat extruïnt els vèrtexs per a formar la part inferior del cos:


I les galtes del cul:


Després he seguit extruint vèrtexs cap aavall per a formar les cames:



I també cap amunt per a formar la part superior del cos. Els pits els he modelat amb anelles concèntriques fins que han entrat en coalescència amb la malla del cos.


Tot seguit he modelat els braços i mans, incloses les ungles, a partir dels vèrtexs de les espatlles:


I he perfeccionat els peus, separant els 5 dits individualment i afegint les ungles:


I finalment he ajuntat les dues malles per a formar el personatge complert.


A les properes entrades modelaré la roba i els ornaments de granadura i de pell de vaca que porten les noies zulus a la pel·lícula Zulu.


1 comentari:

  1. Ja veig que has treballat molt :). T'està quedant impressionant!! :). Petonets

    ResponElimina