dimarts, 15 de juliol del 2014

Modelat d'un personatge de còmic: Libellule (3)

En aquesta entrada del modelat amb Blender d'un personatge, utilitzaré el personatge ja creat per a incorporar-lo com a passatger al metro, vehicle també ja creat.

Com que la postura amb que he modelat el personatge és molt hieràtica, vull modificar aquesta postura, donant-li un aspecte més adequat per a una persona.

Per a modificar la postura del personatge, primerament he de crear un esquelet, que em permetrà moure el personatge com si fos un ninot articulat. A continuació mostro l'esquelet que li he creat al personatge:


A cada os de l'esquelet li he assignat una sèrie de cares de la malla que forma el personatge, com a exemple, a la imatge següent es mostren ressaltades de color taronja les cares que estan assignades al "fèmur" dret.


Ara que ja tenim un esquelet i una "carn" que acompanya els moviment de l'esquelet, podem comprovar que ja puc crear postures per al meu personatge:



Primerament he fet una postura corresponent a una persona que està dreta i que, amb la ma esquerra s'agafa a una de les barres verticals del vagó.



Per tal de donar més varietat he creat un duplicat del personatge i li he canviat els colors del vestit i de les sabates. Per a aquest duplicat he triat una postura corresponent a una persona que està asseguda en un seient i amb les mans juntes sobre les cuixes.


I, finalment he afegit aquests dos personatges a l'arxiu del vagó de metro i he fet un parell de renderitzats:



1 comentari:

  1. Què xulo t'ha quedat!!! sort que has posat el vincle a hieràtic, jajajaja. Ja veig que has estat treballant molt :). Un petonet

    ResponElimina