dissabte, 13 d’agost del 2016

Reflexes del sol a l'hotel del Tibidabo 2

Tornant al tema que vaig començar en aquesta entrada, sobre els reflexes del sol a l'hotel "La Florida" del Tibidabo,el passat 22 de juny vaig anar a fotografiar-los al pont sobre l'autopista, prop de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vaig fer una seqüència d'unes 40 fotografies des de les 20:43 a les 21:02, des d'abans que comencés el fenomen fins que es va acabar.

Posteriorment, amb el GIMP vaig ajuntar totes les fotografies i vaig crear una animació, que mostro a continuació on es veu l'evolució dels reflexes a mesura que el sol es va movent.

Tal com era fàcil de preveure, els reflexes els provoquen els vidres de les finestres, la façana reflecteix relativament poc la llum.

Sens dubte hagués estat millor amb un trípode...



Dia 22 de juny de 2016   entre les 20:43 i les 21:02

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada